Dersom du finner feil på noen av varene vi har sendt deg, eller du ønsker å reklamere må du ta kontakt med oss før du sender oss varene. Vi sender deg en returetikett som du må bruke for at vi skal godkjenne returen din.
Vi avtaler om vi sender deg ny vare eller refunderer penger for varen.
Som forbruker har du rett til å ombestemme deg i løpet av 14 dager etter at du har mottatt varen. Vi regner 14 dager fra dagen du mottok pakken i postkassen eller pakken ble signert ut fra hentested.
For å benytte angrerett må du fylle ut angreskjema som følger pakken/ordrebekreftelsen som blir sendt deg, og du må selv betale porto for returen. Pakkene skal returneres til adressen som angrerettsskjemaet viser til.
Når vi har mottatt pakken din og undersøkt at alt er i orden refunderer vi penger gjennom den samme betalingsmåten som du brukte når du betalte for ordren din.
Merk deg at dersom plombering på produktene er brutt vil du ikke kunne gjøre angreretten gjeldende.